pondelok 7. mája 2012

Radfahren in Wien

Môj prvý z plánovaných výletov smeroval do Viedne na výstavu Johna Cagea. Presnejšie to bola výstava rôznych umelcov na počesť tohoto pána...

Bolo krásne počasie a tak sme sa rozhodli ísť na bicykloch a prezrieť si tak mesto.Zistila som, že sa mi tento spôsob spoznávania mesta veľmi páči a uvažujem, že by som sa podobným spôsobom vybrala aj do Budapešti.
Okrem časti MusemsQuartier sme prešli dobrý kus z centra a zastavili sme sa aj na známom trhu Naschmarkt. Zážitok to bol skvelý, a preto by som sa s vami oň chcela podeliť aspoň prostredníctvom obrázkov ktoré som v ten deň spravila....



Naše tátoše pred Naschmarktom









Úžasný audiovizuálny zážitok z výstavy Johna Cagea. ( Výstava nebola rozsiahla, no aj tak sme sa tam zdržali asi dve hodiny. Najviac sa mi páčil výňatok z dokumentu so samotným Cageom. Bol to naozaj inteligentný rozhľadený a vtipný pán) 





A čo môže byť lepšie ako krásny deň zakončený výborným jedlom :)





Moja ďalšia zastávky by mala byť Praha...už sa neviem dočkať!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára