streda 16. mája 2012

Home sweet Home : His and Hers

Pri hľadaní inšpirácie na zariadenie interiéru som natrafila na tieto dve, ktoré už ani nemôžu byť odlišnejšie, a predsa sa mi obe veľmi páčia. Myslím, že ak by sa mi podarilo vytvoriť prienik medzi nimi, bol by to priestor v ktorom by som dokázala žiť večne ...

Prvý patrí Lukovi Mortimerovi, ktorý pracuje ako visual marchediser v Austrálií a druhý je interiérovej blogerky Bonnie, žijúcej v Californií.

Na oboch sa mi páči použitie starých, vintage kúskov v kombinácií s moderným dizajnom (u neho to viac vyniká ako u nej) a obrovské okná, ktoré presvetľujú celý priestor a umožňujú priamy výhľad na záhradu.

Ak by ste si vy mali možnosť jeden vybrať, ktorý by to bol?














2 komentáre:

  1. myslím, že oba priestory jasne vystihujú pohlavie ich majiteľov. preto volím ten mužský :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ja sa v tomto neviem rozhodnúť.preto by som chcela z každého niečo. U nej sa mi páčia farby u neho celkové zariadenie.

      Odstrániť