streda 23. mája 2012

Living in : Great Gatsby

Aké by to bolo žiť v tej dobe, si viem len ťažko predstaviť. Zato mať tak zariadený interiér ... to by som brala hneď :) Ani by nemusel byť v tom štýle celý, stačilo by mi len pár kúskov....

Ak by ste si práve túto éru chceli priblížiť, môžem vám knihu Veľký Gatsby len odporučiť. No a pre tých, ktorým sa nechce čítať, je tu rovnomenný film s Robertom Redfordom a Miou Farrow.

Naposledy som ho videla pred niekoľkými rokmi a môžem vám prezradiť, že naozaj stojí za to si ho pozrieť. Ja si ho pozriem určite znova už len pre to, že túto zimu sa dočkal nového spracovania s Leonardom DiCapriom a Carey Mulligan v hlavných úlohách a rada by som ich spolu porovnala. A ešte jedno lákadlo...nová verzia vznikla pod taktovkou režiséra Baza Luhrmanna. Takže sa môžete tešiť na opulentné scény plné farieb a skvelú hudbu!

 

1.  Art deco komoda z DecoDame. 2. Art Deco paraván 3. Gramofón z Photo Dictionary 4. kresielko z DecoDame 5. Pearsal Side tabel 6. hodvábne pyžamo z Net A Porter 7. šampanské Alexandre Bonnet


1.Gate Armoire by Dwell Studio. 2. Isaac sofa, olystudio.com 3.. Zrkadlo Argos. 4. Luster z Lampdecor 5. Barcelona mirror bedside tabel z Furniture Market 
6. Gump's Mirrored Stacking Tables 7. Vanity trifold Mirror bench z eBay. 8. Jindrich Halabala recliner



1. Šatičky obr. z Vogue 2. Malé slnečné zrkadlo Lightopia 3.Jabĺčková kabelka Anya Hindmarch.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára