pondelok 30. apríla 2012

Apríl

Znova mám pre vás zopár fotiek ako zhrnutie predchádzajúceho mesiaca.

Zajtra nám totiž začína Máj, na ktorý sa veľmi teším, a to nie len z dôvodu že budem mať narodeniny, ale aj preto, že mám v pláne veeeľa výletov a aktivít. Hurá! Hurá!

Apríl bol u mňa hlavne o prírode a odpočinku v nej, čo je myslím dobre vidno aj na mojich obrázkoch...

K mojej vlne pribudli aj tieto krásne látky, takže čo nevidieť budú vankúšiky na svete...



Sobotňajšia prechádzka mestom so sladkým koncom! (najlepšie Cupcaky z Giraffe Bakery)





Podpora kamaráta na Devínskom behu (ktorý možno čaká aj mňa budúci rok)



Krásny slnečný víkend strávený na Rusoveckých jazerách ...









A na koniec Veľtrh kvetín v Inchebe








4 komentáre:

  1. Veľmi príjemné Zuzi (:
    A ten veľtrh kvetín, joj, to som ani nevedela, že voľačo také tam je, škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som nebývala tak blízko tak ani ja neviem.
      A ďakujem :)

      Odstrániť