nedeľa 15. apríla 2012

My Month In Pictures

Taký malý súhrn mojich celomesačných aktivít :)

Bolo ich samozrejme viac, ale nie všetky sa dali fotograficky zachytiť. Medzi nimi napríklad taký Fabiofest, vďaka ktorému som zase bola na veľa úžasných filmoch. Vernisáž fínskej fotografky Maiji Laurinen, kde som si pre istotu zabudla vziať fotoaparát a samozrejme Dobrý trh na Panenskej ulici, kde som síce foťák mala, ale akýmsi nedopatrením sa mi nenavíjal film.
Dajú sa sem zaradiť aj večerné aktivity ako skvelý koncert britskej skupiny We have band a milá a vtipná Karaoke battle... Na takýchto akciách zo zásady nefotím, ale radšej si ich užívam .)

Tu je teda môj Marec ... aj s malým komentárom ...

Prišla mi vlna ( hurá!, hurá! ), takže sa pracuje na ďalšom vankúšiku do zbierky.



Moje prvé Kreatívne ráno




Veľkonočná grilovačka u kamarátov na chalupe







Zdobenie vajíčok a pečenie toho najlepšieho banánovo - čokoládového chleba




A na koniec Burza kníh v Dunaji ( aj keď to už je skôr Apríl)   



 
z nej skvelý úlovok dňa ...


Dúfam, že aj vy ste mali pekný Marec a želám vám ešte krajší Apríl !


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára