štvrtok 26. apríla 2012

Food Blog Fan

Vždy som mala rada dobré jedlo a varenie je moje najmilšie hobby. Potvrdiť to môžu všetci moji kamaráti,pre ktorých som už nespočetne krát vypekala a vyvárala.  ( Dúfam, že vám všetkým chutilo :) )

Mám rada atmosféru v mojej kuchyni a už veľa krát som uvažovala nad tým, že by som si založila vlastný FoodBlog, ale žiaľ všetky fotky z mojej kuchynky sú dosť tmavé a ja by som si to predstavovala úplne inak.
Všetko sa ale zmení, keď dokončíme náš dom a záhradu, kde bude tá najkrajšia a najsvetlejšia kuchyňa na svete :) Vtedy sa mi dúfam podarí spraviť pár pekných fotiek, aby som sa s vami mohla o ne podeliť.

Zatiaľ by som vám chcela aspoň ukázať moje obľúbené zahraničné food blogy. Je ich viac, ale ja som pre vás vybrala tieto dva, pretože sa k nim vraciam najčastejšie.

Griottes

Je to francúzka stránka, ktorej textu vôbec nerozumiem, ale obrázky na nej hovoria vlastnou rečou. Tie originálne, milo a vtipne pripravené jedlá ma vždy dostanú...

Toto je kniha, ktorú táto úžasná slečna vydala. Jej text je v angličtine a môžete si ju kúpiť na Amazone.











Je to vlastne časopis, medzi blogermi veľmi známi, ktorý by som popísala nie len ako jedlový ale aj lifestylový.
Ak by ste chceli inšpiráciu na posedenie pri jedle s priateľmi, nemohli by ste si vybrať lepšie...





Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára