pondelok 18. júla 2011

Všetko sa končí ...

Neviem ako pre Vás, ale pre mňa, ako veľkého fanúšika Harryho Pottera, sa v piatok skončila jedna éra !
Viem že si vždy, keď príde zima môžem vytiahnuť knižku, alebo pozrieť dvd, ale už to nikdy nebude také, ako sa celý rok tešiť na nový diel.

Harrymu vďačím za to, že som objavila svet fantasy literatúry a celkovo sa o knižky začala viac zaujímať.
Začala som ho čítať keď som mala 15 a sprevádzal ma celým dospievaním. Takpovediac som vyrastala zároveň s ním a jeho kamarátmi Ronom a Hermionou...

Preto by som týmto príspevkom chcela vzdať česť jednej ságe ktorá sa tento rok presne 15. 7.  skončila a venovať ho všetkým verným fanúšikom, ktorý vydržali až do konca ...




Pre tých ktorý nechcú zabudnúť je tu pár suvenírov, ktoré môžu mať stále pri sebe ...

 
1. Hogwarts Trio Illustration Prints by Nan Lawson
2. Lightning Bolt Stud Earrings by The Angry Weather
3. Advanced Potions Notebook by celestefrittata
4. Customisable Hogwarts letter by Strangely Yours
5. Magic Wand Programmable TV Remote from Think Geek
6. Evil Wizards tote bag by Evie Tees
7. yurt ring by Lynn Cobb

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára