pondelok 25. júla 2011

Love is in the air ...

Pred časom som mala možnosť fotografovať moju najlepšiu kamarátku Silviu s jej snúbencom Artom ...
A tu je výsledok. :)

Mala by som byť skromná, ale napriek tomu mám pocit že sa fotky neuveriteľne podarili ! Som na seba hrdá.
Bolo to prvý krát čo som si mohla vyskúšať fotiť pár a poviem Vám, bolo to pekne náročné. Naladiť sa na vlnovú dĺžku jedného človeka je už  namáhavé, nie to ešte na dvoch. Ale podarilo sa!

Chcela by som sa im pre to obom poďakovať za trpezlivosť čo so mnou mali a za to, že boli takými úžasnými modelmi.
Ďakujem ! ! !
















Z celého fotenia som mala krásny zážitok a dúfam, že niečo podobné ešte zažijem ...

4 komentáre:

  1. To my by sme sa mali poďakovať Tebe!
    Nikdy som si nemyslela, že my dve foto-dreva budeme mať niekedy také krásne fotky.
    Ale vďaka neuveriteľne talentovanej fotografke, jej skvelým nápadom a fantastickej atmosfére, ktorú vytvorila spolu s "asistentom", sa to podarilo:-)

    Ďakujeme :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vždyť já tě znám z fotoapart.cz :))!

    OdpovedaťOdstrániť