streda 27. júla 2011

My Summer

Ako som už spomínala predtým, rada by som sa s Vami podelila o moje fotky z leta. Práve som si totiž priniesla ďalší vyvolaný film a je na ňom zopár vydarených fotiek.

Aby som Vám ich aspoň trocha priblížila...

Tak ako značná časť Bratislavčanov ( a nie len tých ) aj ja som sa zúčastnila najväčšieho slovenského hudobného festivalu Bažant Pohoda v Trenčíne. Myslím že to už bola moja tretia Pohoda v rade.

Tento rok vyšlo počasie až moc dobre a celý festival by sa dal charakterizovať dvoma slovami : teplo a upotene :) No napriek tomu som mala skvelý hudobný zážitok a rozhodne sa teším na ďalší ročnik.
Tu si teraz môžete pozrieť pár mojich fotiek ...







Ďalšou akciu ktorú navštevujem už dlho je Festival  Animovaného Filmu v Žiline, FestAnča.
Tento festival mám obzvlášť rada pre jeho príjemnú a domácku atmosféru.
Snáď na Vás niečo z tej úžasnej atmosféry prejde aj z mojich obrázkov :)















A na koniec, len zopár fotiek z našej záhrady...














Krásne leto Vám želám a užívajte ako najlepšie viete !!!! : )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára