nedeľa 6. novembra 2011

Something sweet

Niečo malé sladké na Nedeľný večer ...

Mňam!

Pri pripravovaní tohoto príspevku bola spotrebovaná jedna šálka horúcej čokolády a nejaké tie pralinky. Inak sa nedalo. Keď som našla tieto krásne čokolády od Moonstruck Chocolate co. úplne som podľahla.
Takže oslaďte si večer aj vy, nech nie som sama :)






                 Vy by ste sa podelili? Ja teda nie!

3 komentáre:

  1. a vies, ze ja ano? ale nie len tak s niekym :)
    a idem si urobit presso. coko doma nemam :-(
    kolko maju % kakaa?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslím si že je to rôzne, podľa druhu. treba to pozrieť na ich stránke .)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A toto su moji oblubenci. Aj ked vizualne mozno zaostavaju, odporucam precitat si ich stranku:)
    http://mastbrothers.com/

    OdpovedaťOdstrániť