streda 2. novembra 2011

Giveaway

A je to tu!  Môj prvý darček pre Vás.

No nedostanete ho len tak .) Pre tých, ktorý by chceli mať túto, mnou vlastnoručne vyrobenú soviu brošňu doma, treba splniť tieto dve podmienky :
  1. Byť môj follower
  2. A ohodnotiť tento blog. 
Chcela by som totiž vedieť, čo sa Vám páči a čo naopak nie, čo by ste chceli zmeniť, alebo o čom by som mala viac písať....
Na všetko toto máte čas do 20. novembra kedy určím víťaza.
Už sa veľmi teším na vaše komentáre .)



                

3 komentáre:

  1. Tento blog nepoznam velmi dlho. Navstevujem ho, ked chcem pocitit rovnovahu, ked chcem citat nieco, co mi da pocit, ze je svet este normalny :) Jedine font nie je uplne potesujuci... v mobile to robi sarapatu a necita sa najjednoducsie, i ked je vizualne pekny a hodi sa k obsahu. Alebo len cosi musim zacat robit so svojim zrakom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čau sova.
    aké máš pekné veľké oči .)

    a btw. zmena fontu bola dobrá voľba, ten pred tým bol síce pekný, ale niekedy naozaj nečitateľný.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeden veľký "like" na tento blog... a k tomu ešte jeden odkaz na pekný soví animovaný film http://www.youtube.com/watch?v=x8RKCmkOyB4 :)

    OdpovedaťOdstrániť