utorok 28. júna 2011

Sharon Montrose


Fotografka, ktorú sledujem už roky...

Ako ste si už stihli všimnúť, venuje sa prevažne fotografii zvieratiek. No nie len psov a mačiek, ale aj divokej a domácej zvery. A práve za TO ju moc obdivujem.
Dobre viem aké ťažké je to fotiť domácich miláčikov, pretože som si to už veľa krát vyskúšala na tých mojich.
Tu môžete vidieť najlepšiu fotku čo sa mi podarila...je na nej moja krásna princezná Sofia :


Takže aké ťažké to musí byť napríklad s takou sovou alebo kengurou si ani neviem predstaviť.

Tu som teda vybrala pár krásnych fotiek tejto šikovnej fotografky ...
Položila pre mňa latku dosť vysoko, takže sa aj naďalej budem snažiť spraviť mojim malým, aspoň také krásne fotky ako ona týmto zvieratkám  :)













A skoro by som zabudla...tu si môžete pozrieť jej stránku a zvyšok jej úžasných fotografií a tu ako vznikali....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára