utorok 6. novembra 2012

Whites and Neutrals

Už dlhšie sa pohrávam s myšlienkou, že by som si prerobila svoj byt... bývam v ňom asi štyri roky a myslím, že práve teraz nastal ten pravý čas na zmenu.

Takže som pomaly začala zbierať inšpiráciu, a moja predstava nového bývania sa ako tak vyjasňuje.  Ujasnila som si, čo by som najviac chcela, ako som sa za tie štyri roky zmenila (hlavne čo sa môjho vkusu týka) a čo práve teraz potrebujem aby v mojom byte bolo.

Nie je to ešte úplné, ale chcela by som sa s vami podeliť s prvými nápadmi a inšpiráciami ...








Ako prvé som si ujasnila, že by som naozaj chcela mať všetky steny biele, tak aby mohli vyniknúť vzory a farby doplnkov.
Ďalšiou vecou boli farby samotné ... tým že ich mám rada naozaj všetky, a vždy som sa riadila tým, čím viac ich je tým lepšie, bolo pre mňa naozaj ťažké vybrať len pár dominantných, ktoré budú určovať smer .)
Nakoniec sa mi to podarilo a sú to tie, ku ktorým sa vždy rada vraciam a dominujú aj môjmu šatníku :
tmavomodrá, sivá, horčicová, oranžová a zelená. Všetko zladené s prírodnou farbou dreva a tadá nápad na nový interiér je na svete! .)
Čo vy na to?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára