utorok 28. februára 2012

Maddie on Things

Skvelý projekt ktorý ukazuje úžasnú psiu šikovnosť!

Neviem čo viac dodať... myslím, že tieto fotky hovoria samé za seba.
(A ako sa na ne pozerám, stále rozmýšľam, či by aj ten môj šušník niečo také zvládol a začínam byť viac a viac rozhodnutá to s ním skúsiť.Asi ma za to bude nenávidieť :) Ale čo už, za skúšku človek nič nedá...









Dúfam, že Vás príspevok pobavil tak ako mňa a keby ste si chceli pozrieť viac fotiek Maddie, nájdete ich tu.

2 komentáre:

  1. myslím že to chcelo božskú trpezlivosť zo strany fotografa. keby som sa o to pokúšala s mojím psom, tak by to boli len rozmazané biele šmuhy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Síce som písala, že to skúsim s tým mojim, ale myslím že ten sa zas uvrčí na smrť :) (je to totiž taký malý nerváčik )

      Odstrániť