štvrtok 19. januára 2012

Dream House

Stále viac a viac som presvedčená, že nechcem ostať bývať v meste...

Stačí keď sa idem večer prejsť so psom a po chodníku sa nedá ani poriadne prejsť, pre to koľko je tam aut.
Keď sa pozriem okolo seba na všetky tie paneláky a predstavím si koľko tam býva ľudí, chytá ma panika a pocit strašnej stiesnenosti... Každý voľný kúsok je zastavaný a ja z toho nemôžem poriadne dýchať. Množstvo ľudí tu žije svoje uponáhľané, životy a naháňa sa za čím...určite nie za slobodou...

Neskutočne mi chýba príroda...šum stromov vo vetre, vôňa lesa po daždi, ticho ktoré je až hmatateľné....

Preto, až raz budem veľká :), odsťahujem sa z tohoto miesta a postavím si dom v lese!
A už mám aj predstavu ako by mal vyzerať. bude to niektorý z týchto :










Tento je môj favorit, jednoducho môj vysnený dom ....




A ako by ste chceli žiť vy?

1 komentár: