pondelok 10. októbra 2011

Rainy Days


Viem...dlho som ničím neprispela, ale tak nejak chýbala inšpirácia a nálada.
No teraz sa budem snažiť aby som vám to všetko vynahradila ! 

Začala nám jeseň a daždivé dni a len málokto sa z toho  teší tak ako ja .) A preto, aby toto počasie spravilo radosť aj Vám, našla som pár doplnkov s ktorými si tieto dni spríjemníte ...

 Všetky gumáky na Obrázkoch sú od Vivienne Westwood  z kolekcie Anglomania , Melissa Stud Boots, ktoré mi neskutočne učarovali. Dáždniky sú od rôznych dizajnérov ako napríklad Frou Frou, alebo Marimekko.


                        A pršiplášte... Mark Jacobs a Merimekko.


                        Tu je vidno ako sa teším z jesene : )


No a ak Vám tento posledný dáždnik od Tibora Kalmana nezlepší náladu tak už potom neviem čo : ) 
Kúpiť si ho môžete tu.


Krásne upršané dni Vám želám !!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára