utorok 9. augusta 2011

Savage Beauty


Týmto príspevkom by som chcela vzdať hold jednému z najlepších návrhárov všetkých čias....Bol ním pre mňa Alexander McQueen.

Nikdy ma smrť nijakej slávnej osobnosti nezasiahla tak ako tá jeho. Neviem ani slovami vyjadriť čo pre mňa znamenal a akú veľkú inšpiráciu som v ňom našla....

Prečo sa k tomu vraciam až teraz?
Pred nedávnom sa totiž skončila  retrospektívna výstava jeho tvorby  v Metropolitnom múzeu v New Yorku a pre všetkých čo sme tam nemohli byť, by som aspoň touto cestou chcela ukázať ako to tam vyzerlo a prečo si vlastne získal môj neskonalý obdiv.














 Video priamo odtiaľ s komentárom kurátora výstavy... tisli sa mi slzy do očí a mala som zimomriavky keď som si ho pozerala ...


Škoda, že tá výstava bola práve v New Yorku, mohla by byť aj v Londýne...
Tiež vám odporúčam si prečítať komentáre k tomu videu. Je skvelé vedieť že je na svete veľa ľudí, ktorý ho tak ako ja pokladajú za génia .)

A ešte jedno video by som s Vami chcela zdieľať ... práve tomuto vďačím za to že som objavila Alexandra McQueena a začala sledovať jeho prehliadky ...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára