utorok 31. mája 2011

Bike love


Láska k bicyklom...

Nebola u mňa vždy, ale teraz, od kedy mám svojho modrého tátoša, je zo dňa na deň silnejšia. Stal sa mojim verným spoločníkom nie len do mesta ale aj do prírody.
Tu Vám ho predstavujem v žiare zapadajúceho slnka...

Tým že ho mám, som si začala všímať a uvedomovať, že aj na Slovensku sa bicyklová streetová scéna začína presadzovať čoraz viac. Dôkazom toho sú každomesačne stretnutia Critical Mass a s nimi spojené akcie. Ak ste sa stretli s týmto názvom prvý krát, bližšie informácie nájdete tu.

A otvorenie predajní ako Modrofúz, kde nájdete nie len doplnky na bicykle a bicykle samotné, ale aj veľa informácií o práve sa pripravujúcich podujatiach. 

Tak isto sa stalo veľmi moderným prerábať staré bicykle na nové. To je tiež jedna z vecí ktorú nájdete na stránke Modrofúza, ale sú aj špecializované štúdia ktoré sa venujú výhradne tejto činnosti. A ide im to náramne dobre. Jedným z nich je Damebike u našich susedov Čechov. Nájdete tu technickú zručnosť spojenú s krásnym dizajnom...

 
A na koniec ešte zopár obrázkov na inšpiráciu... možno sa vám niečo zapáči a stane sa z Vás rovnaký cyklo nadšenec ako som ja.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára